czwartek, 28 czerwca 2012

Wakacje tuż

Jutro ostatni egzamin.
Więc kilka postanowień wakacyjnych należy poczynić.
1. Dotykam badam oglądam rysuje
2. Dwie do trzech książek tygodniowo czytam
3. Chudnę w oczach
4.Dobrze się bawię i nie siedzę w domu
5.Szukam pracy
6.Zdaję prawo jazdy
7. Oszczędzam
Ładna siódemka. Jeśli czegoś mi zbrakło dopiszę. To naprawdę trzeba było na piśmie bo inaczej nic by nie było. O punkt 1 czy 2 to bym się akurat nie martwiła ale o resztę...
Bo a punkt pierwszy to mnie świerzbią poważnie paluszki. Bo co ja robię... Będę plenerować.
Teoretycznie praktyki malarskie mam dwie. W pierwszy tygodniu lipca pierwsza, a druga pod koniec lipca 22. Jadę do Chełmna malować. Będziemy mieszkać nad jeziorem, do centrum miasteczka pod górę, ale wokół 60 studentów architektury z całej Polski + Lwowska. Wszyscy w jednym miejscu i w jednym celu. Będę się chwaliła co ja tam robię. Tym czasem muszę wrócić do płaskiego zbieżnego układu sił. Zastanowić się czy belka jest ściskana czy rozciągana i nie panikować.

3 komentarze:

  1. z całą moją sympatią do Ciebie - ten rysunek to miała byc karykatura czy naprawdę wszystkie 3 mamy takie złowieszcze i krzywe twarze? Podpisuję się pod puntem 2,3,4 i 7. Ręką, nogą, uchem.

    OdpowiedzUsuń
  2. no chyba że tak. ale to jeszcze bardziej smutek :(

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz.